از این سارقان ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه گنج یاب و دیگر اسناد و لوازم سرقتی کشف شد. 

سرهنگ علیرضا معیریان فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۳ سارق سابقه دار مسلح در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: از این سارقان ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری، یک دستگاه گنج یاب و دیگر اسناد و لوازم سرقتی کشف شد. 

سرهنگ معیریان افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از شهر‌های استان مرکزی و احتمال تردد خودروی سارقان مسلح از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک، بلافاصله طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته و با تقویت تیم‌های گشت انتظامی شناسایی و دستگیری، آنان آغاز شد. 

او اضافه کرد: ماموران انتظامی اراک پس از هماهنگی با مقام قضائی و گشت زنی منظم در محور‌های مواصلاتی، سرانجام موفق به شناسایی خودروی سارقان شدند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به توقیف خودروی سارقان مسلح و دستگیری آنان در یک عملیات غافلگیرانه از سوی مأموران انتظامی اراک، بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی این سارقان، یک قبضه اسلحه کمری، یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه سلاح لوله بلند بادی کشف کردند.

او ادامه داد: همچنین تعدادی فشنگ جنگی و ساچمه‌ای و همچنین یک دستگاه گنج یاب قاچاق، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه، ۳ دستگاه تلفن همراه و تعداد زیادی کارت شناسایی و کارت سوخت سرقتی کشف شد. 

سرهنگ معیریان تصریح کرد: در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس در مبارزه با مخلان نظم و امنیت، متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور ادامه در اختیار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار